ЗАДАЧА
AutoMotorParts® ни потърсиха да създадем за тях фирмен уебсайт, чиято основна цел е да даде възможност на хората, които искат да закупят или вече имат автомобил, чийто предишен собственик е клиент на компанията, да видят цялата му сервизна история, поредством VIN (идентификационен номер на автомобила).
Лого и Бранд идентичност
Преди да започнем с изграждането на сайта, трябваше да създадем лого, което да отразява по най-добрия начин дейността на компанията, нейната мисия и цел. То беше в основата на бранд идентичността, на която щяхме да стъпим, изграждайки и сайта.
Емблемата реферира към отличителния знак на M серията на BMW. Цветовете и наклона на добре познатите три линии, които са направени като част от типографията, са видоизменени, за да подхождат на визията на подбрания шрифт.
Направихме и Brand Book, който представлява фирмената концепция на AutoMotorParts®, съдържайки в себе си основните характеристики, които го отличават от останалите.
Търсачка по VIN
Направихме така, че още на началната секция в сайта потребителите да могат бързо и лесно, само чрез идентификационния номер на автомобила, да разберат цялата му сервизна история.
Добавихме и бутон “Сервизна история на автомобила” в навигационната лента на сайта, която те следва навсякъде в него, от където също можеш бързо да достъпиш търсачката.
Вход в профил
Всеки клиент на AutoMotorParts®, с повече от един автомобил, може да влезе в своя профил, с имейл и парола, и да види историята на всички свои поръчки, които са асоциирани със съответния VIN.
Анимации и custom елементи
Заложихме на ненатрапчиви, дискретни и модерни анимации, които разчупват дизайна на сайта и задържат вниманието на потребителите.
Различните елементи в сайта имат custom hover анимации, демострирайки отношение и внимание към детайла.
Нещото, на което също малцина обръщат внимание - слайдерът, също е направен в стилистиката на сайта.
А за най-наблюдателните, на страницата “Сервизна история на автомобила”, лупичката също е направена така, че реферира към бранда BMW.