Как създадохме нашата 3D Коледна картичка

Статии

Време за четене: 2 Минути

Дата:

Как създадохме нашата 3D Коледна картичка

Както може би повечето от вас знаят, през последните месеци на изминалата 2021-а година, работехме усилено върху създаването на изцяло моделирана от нас 3D коледна картичка - игра!

Освен желанието ни да споделим това вълнуващо празнично изживяване с потребителите, ние искахме да дадем възможност и на нашите приятели, колеги, партньори и клиенти да участват, получавайки иновативна реклама и възможност за нови клиенти и посещения в сайта им.

Процесът по създаването на такъв проект беше сложен и дълъг.

В началото най-важно беше да стигнем до обща визия и създаването на ясен план на действие. Всеки от нас имаше много абстрактни, амбициозни и креативни идеи, които искахме да осъществим. Но трябваше да се фокусираме върху най-основните неща в играта, тъй като имахме ограничено време за създаването на играта и много от детайлите в последствие отпаднаха.

Дизайнът на играта зависеше пряко от gamification стратегията (игровизацията), за това успоредно с елементите и UI-a, мислехме в посока възможностите на действия, които ще имат потребителите.

Как създадохме нашата 3D Коледна картичка

В последствие дойде ред и на това да се изясни маркетинг стратегия - присъствието в социалните мрежи, имейл маркетинг, B2B стратегия, както и рекламната кампания.

Покрай Facebook рекламната кампания, се зароди и идеята за офлайн такава. Създадохме и отпечатахме стикери с персонализирани QR кодове, раздавайки по равен брой от тях на всеки човек от екипа. Посредством QR кода можехме да проследим чий стикер е събрал най-много сканирания. Освен иновативна рекламна кампания, това беше и състезание/игра между хората в екипа.

Повече за идеята, дизайна, програмирането, рекламната кампания, B2B стратегията и процесите по създаването на проекта, можеш да прочетеш тук.